Zoals bekend is oud papier inzamelaar Wiermans uit Weert failliet. Zij zamelden voor de gemeente Cranendonck het oud papier in.
Voor de inzameling in Cranendonck heeft dat op dit moment geen invloed laat de gemeente in een verklaring weten. Wel kan het zijn dat je een andere wagen ziet dan dat je gewend bent, aldus de gemeente.
Het oud papier in Budel-Dorplein wordt dus vooralsnog gewoon opgehaald op woensdag 24 december a.s..
Zet je papier voor 7.30 uur aan straat in een kartonnen doos of gebundeld. Containers met oud papier worden niet geledigd.
Oud papier kan ook gratis gebracht worden naar de milieustraat in Maarheeze.

Foto: © J. Roosen







Written by admin
Leave a comment